pátek 3. září 2010

Izraelska neprustrelna vesta IIIA " 21th Century Robo Bulletproof Vest - IIIA"

Dorazil mi balíček

(po osmi dnech, čili se opět ukazuje, že Tel Aviv je Praze blíž než třeba Kroměříž)



V balení byla vesta,

taška na vestu


 a objednaný Trauma Plate.

 Protože je to moje první vesta, čekalo mně pár překvapení :)

Není tak snadno concealable, jak to prezentuje e-shop (nebo na concealment nejdu dobře). Posuďte sami:
Manekýn bez vesty -






a manekýn s vestou :)






Vesta funguje jako báječná termoizolace, takže v létě není hightech tričko pod ní frajeřina, ale nezbytnost. Bavlněný je během hodiny durch.

Semi-High-Tech tricko :)






S termoizolací souvisí pocení, ve vestě jsem se potil v srpnu při venkovních teplotách kolem 28°C/82°F opravdu hodně. Obal vesty je vypratelný, balistická vložka jde snadno vyjmout.



Další drobnou nevýhodou se ukázal být TraumaPlate, který sice (snad) pomáhá omezit vnitřní zranění po zásahu, ale taky masivně omezuje pohyblivost hlavy a paží směrem k sobě, takže při zapichování je potřeba vyvinout větší sílu a z nastupování do auta mám už pár boulí, protože se hlava nesklonila tak jako dřív :)

Video z praktického testu provedeného krakenem pro Zahal je zde, zatím jsem neměl dost odvahy/peněz vyzkoušet tu svou..

Náklady:
320$ vesta
20$ traumaplate
0$ taška - byla fakci :)
52$ poštovné Izrael-CZ
2023CZK DPH+clo na CZ celnici

celkem 7 834,65(IL)+2023(CZ)=9857CZK/cca 505$
Pro srovnání: nejlevnější IIIA jsem našel v CZ tady, bez traumaplatu, tašky, poštovného a na zakázku je ve velikosti XL pořád dražší (to samozřejmě nic nevypovídá o kvalitě, ty český můžou být z kvalitnějších materiálů, se stříhem lépe přizpůsobeným středoevropským tvarům těl a podobně :) Pokud se mi nějaká dostane do rukou, recenzi doplním.

Žádné komentáře: