pondělí 9. července 2012

The Others

Mexičani odjížděli na pátou, takže mně v 0430 probudili a já od tý doby nezabral. V 0730 posnídal a vyfotil zdravomagora (Health Nut):

Checkoutnul se, vyrazil s pětadvacetikilovym kufrem za zbytkem české expedice. Našli jsme se, nechal jsem kufr v jejich hotelu. Nejmenovaná členka výpravy chtěla na výlet, i uskutečnili jsme poznávací chodící výlet. Starý Toronto, takovej Karlín, zástavba z konce předminulýho století, liberálnější obchody (dr. Martens, Tatoo salony, sex shopy). Chinatown, zástavbou uplně normální Amerika, obchodama a lidma fakt Čína. Český ceny za ovoce a zeleninu.
Zadumali jsme se nad půjčováním kol, zajímavý schéma - vstupenka do systému za 5$ na den, první půlhodina za 0, další za 4$, další, za 4$ a všechny ostatní za 8$. Zjevně se snažej motivovat k rychlovracení, nás to nenadchlo, protože nemáme mapku vracecích stanic a jen bysme bloudili a platili.
Univerzita, krásnej starej (na místní poměry) komplex.
Návrat do centra, nakupovací hodinka v Eatonu, masivním mallu. Mj. jsem sobě koupil láhev na vodu, tady fakt nezbytnost.
Před mallem jednak zapálenej mladej černoch (zapálenej myslim vírou...) s megafonem lákající nás na správnou cestu křesťanství, druhak partička černochů rozdávajících fanzin z kopírky "Black Power". Neměl jsem odvahu ho porovnávat s podobnejma fanzinama opačný barvy..
Dopajdali jsem se (s kufrem) k registračnímu centru na konferenci, bylo jinde, dopajdali jsem se i k tomu druhýmu, to už bylo skutečný.

 Ochotný MS slečny mně zaregistrovaly a ověsily visačkou, dostal jsem baťůžek (velmi lacinej) s láhví na vodu (ano, nemusel jsem si jí kupovat..) a přišel čas na check in v hiltonu.. Muj Hilton se jmenuje Garden Inn, shuttle s nesrozumitelnym milym starym černošskym řidičem mně odvez až k němu, ochotná nesměla slečna černoška se mně čtvrt hodiny snažila najít v systému, pak objevila, že jsou v Torontu Hilton Garden Inny dva.. K tomu správnýmu ale shuttle bus nejezdí, je na druhým konci centra, to si dojdete, nebo dojedete tramvají.. 3$ za pár zastávek, moje škudlilská duše skřípe duševníma zubama. Mírná neshoda o ceně a už bydlim.



Večeře s Čechama,
 jídelníček..

Mám tu pomalou wifinu, ostatní obrázky později.. Ochutnávka :)


Teď je 7:50, svištim z hotelu na keynote.. See ya :)


P.S. čekám na keynote, MS je wifi pro plný hlediště wifizávísláků je svižnější než kabel v Hiltonu. Takže poděkujte HypnoMSžábě za tyhle obrázky :)










1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

docela organizacni zmatky...

co ti kanadani nejedi... baterky AAA v jidelnim listku,hmmm :)))