sobota 7. července 2012

Toronto: First Blood

No dobře, krev tu netekla, ale javorovýho sirupu dost. Den začal luxusní snídaní v hostelu, na výběr byla full english, donuty, muffiny a podobný.. Já si vybral model "Health Nut" - tak půl kila ovoce, dvacet deka müsli, javorovej sirup a jogurt. Sice zdravější, ale v ůhrnu taky půl kila čistýho cukru.

Podle plánu jsem se vydal (vymraženou podzemkou, 3$),
do údajný outletový mekky, na Orfus street. To je docela vybydlená ulice plná shady a poloshady obchodů.

Mno outlety.. tak 70% zboží určitě pochází z akcí český celní správy v SAPA, zbytek nebyl pro mně. Aspoň z toho mám malou sondu do kanadskýho spotřebního koše, ochutnal jsem místní polskej hotdog a viděl Yorkdale shopping center, takovej mamutovatější Zličín.
Drooling time..


Nejúspěšnější nákup byla eu/can redukce na zásuvku od Rolanda..

Prostě Bluma..
Odpoledne výlet na jih, směrem k maríně a konferenčnímu centru, ať ho pak najdu. Zakopl o http://www.stlawrencemarket.com/ , smysly zahlcený vůněma, barvama. Vyzkoušel hamburgr z masa ($5.20) a roastbeef z masa ($2.99 za 100g), obojí luxusní. Zajdu tam ještě příští sobotu a zkusim se nestydět fotit.











Pouliční osvětlení a venkovní rozvod v jednom 







Dál na jih k pidipláži a rackům.
Co je to za stromy? Kdo to ví, odpoví..
Fakt se chechtal!!

Teploty pořád kolem třicítky, pod mrakem. Zpátky na hostel přes mrakodrapocentrum




Banka se špinavou vlajkou..
Vlajkama..
(a přes Tima Hortona, tentokrát půltuctu donutů k večeři..) rozepsat večer tohle a padnout. Teď je půl třetí ráno, v čechách půl devátý ráno a já doťukávám..

Žádné komentáře: