sobota 7. listopadu 2009

Los Cristianos

Spal do deviti, pak se byl podívat na potenciálně levnější penzion Cassandra, nikde nikdo, jen jediná položka v ceníku "double room 36€". Chvíli sem zvonil, nikde nikdo, jel sem pryč. Španělé prostě moje prachy nechtěj. Další výprava byla za wifinou, tedy hledání otevřené wifi bližší než v Santa Cruz (80km). Zaparkoval jsem v turistickém městečku Los Cristianos, (mimochodem neuvěřitelný komplexy turistickejch staveb, pokusim se je nafotit, ale pro představu je to něco jako by architekta hotelu SEN nechali udělat Jižní Město a řekli mu "Na velikosti záleží!") Navštívil supermercador, rozplakal se při pohledu na výběr jídla (jakože velkej, ne Lidl s jedním druhem piva "Pivo", jedním druhem masa "Maso" a vlastne jedním druhem jídla - "Lídlo"). Dopřál jsem sobě čerstvej pomerančovej jus, ciabatku a chorizo (celkem asi 5€). Bloumal po obchodech (celý Los Cristianos je jedna velká síť lapačů na eura), hledal wifi. Už už jednu našel na pláži, místo wifi dostal aspoň slušný domácí chicken curry s domácíma chipsama, 6.50€, od rodilejch angličanek. Další tip byla pobočka Subwaye, sandwichotvořič byl ochotnej, nicméně můj nouťas jejich AP prostě nechytnul. Šťastně mi oznámil, že se to tam děje spoustě lidí s různejma notebookama, ale na jeho iPhonu to funguje, takže jejich wifi je naprosto v pořádku. Nenalákalo mně to ke koupi jablečného telefonu i hledal jsem wifi dál. Našel v turistickém krámku s ochotnou anglofonní Španělkou, 1€ za 30min. Došla baterka v nouťasu.. Zpátky do Adeje, tady siesta, zpátky do Los Cristianos, konečně uploadnout fotky na Picasu a na blog. Pak se mi zachtělo ruchu velkoměsta, tak Santa Cruz a obhlídka ostatních obchoďáků (El Corte Inglés a 3neco) - outlet s turistickou obuví nemaj ani v jednom, zato ten první je v nablejskanosti světovej. Pokorně do Carrefouru, tam překvapeně zjistil, ze kanáři nemaj čerstvý mlíko, jen trvanlivý (mohlo mně to trknout, neviděl sem tu ani krávu, ani ovci, ani nic jinýho mlíkodojnýho, a vozit sem letecky palety s mlíkem by se asi prodražilo..). Narozeninovej předvečer jsem oslavil ve velkym stylu, milka muffin a čajem od megaotrávený kanárky, že někdo něco chce před zavíračkou.
Večer jsem pobyl na wifistřeše trošku dýl než obvykle, v restauracích kolem furt seděly a do kina proudily davy Španelů, takže mne dost překvapilo, že když sem zaklap nouťas, že si půjdu pro auto, zbytek obchoďáku byl už zavřenej. Vůbec se mi nelíbila představa, že se budu muset dobouchávat na španelský sekuriťáky a rukama nohama jim vysvětlovat, že mám dole auto. Pobíhání kolem budovy, nalezení jedinýho nezavřenýho vyjezdu a překvapení (vůbec sem tu překvapenej často :) ) v garážích, tam se volně beze spěchu procházely párky Španělů, kteří zřejmě vědí, kdy se co zavírá.
Jo, nejvýraznější dojem z Los Cristianos - je to ráj pro gerontofily. Tolik holý scvrklý kůže jsem snad ještě v jednom dni neviděl. Je znát, že se sem přemisťuje nastálo hodně evropskejch důchodců, který to tu maj za podobný nebo menší peníze než doma, jen bez domácích zim, plískanic a revmatu.
Pláž je ale krásná, plánuju na ni vyrazit brzo rano (uvidíme jestli už zítra, teď jsou dvě v noci..).

Žádné komentáře: