pondělí 2. listopadu 2009

Na Kanáry! Přes Luton..



Na začátku bylo slovo, a to slovo bylo "zima".

V létě se mi totiž zachtělo uložit si trochu tepla na zimu, i zakoupil jsem sobě laciných letenek na Tenerife South (credit to Robin a jeho www.tipynacesty.com). Díky Wizz-airu (pracovně překřtěnému na Piss-Air) jsem si ovšem plánovaných devět dní v teple prodloužil ještě o jeden den v Anglii a dva ve Španělsku.
Ráno jsem zaspal, probudil se v 0711, rychle naházel co mi padlo podruku do batohu a vyrazil MHD na Ruzyň. Smog, zima, lezavo, rozkopanej tunel Blanka. Na Ruzyni všechno OK, wizzaiří Airbus A320 je ale dimenzovanej na lidi s mnohem kratšíma femurama, než má průměrný Evropan. V Lutonu jsem si počkal dvě a půl hodinky na zastávkový takykrátkofemurový National Express do Oxfordu, tam našel dům s červenými dveřmi, v něm milou Emily s kašlem a teď konečně i Mr. Kiplings Chocolate Slices a Whole Milk.. život je přecejenom krásný.. :)

Pár fotek bude, až se mi podaří přemluvit foťák a nouťas ke spolupráci.. Zatím vězte, že Dům za červenými dveřmi je moc pěknej :)

Žádné komentáře: