středa 4. listopadu 2009

Zakanárováno

Líný ráno v hotelu, k snídani poslední dva doughnuty a voda. Vyrazil jsem severní cestou do Garachica, malýho městečka na pobřeží se statečnou minulostí (na fotkách je pidipevnůstka, ze který dělem ostřelovali Johnyho Deppa i s jeho očníma linkama a papouškem) a turistickou současností. Na to, že jsou z turistů živí, jsou dost málo úslužný. Vidim otevřenou hospodu, tabuli s jídlama venku, vlezu tam, a osoba číšná mně vyfakuje, že maj eště deset minut zavřeno. Prostě nechtěj moje prachy.. Teď hospoda El Pescador, asi. Objednal jsem si u mistniho Manuela rybu, o který vim ze se jmenuje nějak jako Cherney a maj jí na kovadliny v chlaďáku za 6,50€ za porci _podle váhy_. Snad se vejdu do 20€, jinak si budem s M. muset povídat o kurzu libry rukama nohama..
Manuel to zvládnul, ryba byla moc dobrá, očesnekovaná, ojarňocibulkovaná a olimetkovaná, s lokalníma bramborama vařenejma ve slupce. Chvilku sem se je snažil loupat, pak sem to vzdal a sněd je i se šlupkou, byly tak daleko chutnější a já ani po půldni po pozření nemám zažívací potíže, takže to tak asi bylo správně. Jo, stála 8,50€, což za čerstvou dobrou rybu de.
Další, trochu neplánovaný výlet byl na kopec ?bacarras -cestou k vesnici Masca? s úchvatnejma výhledama a nechutnejma serpetinama. Slečna Ibiza se dost zapotila, aby mně po obědě na dvojku vůbec vytáhla nahoru. Kafe a doughnut (rád bych si dal něco místnějšího, ale španělsky si o to říct neumim a kanáři a kanárky anglicky mluvit nechtěj), 3,50€. Podle Rough Guidu našel Pension Rochil v městečku Adeje (v ulici Corpus Christi, což hádám že je kristovo tělo. Jestli u mně pani penzionnice najde to tričko "Mary was only a virgin if you don`t count anal", budou muset ulici přejmenovat, znova vysvětit a mně upálit.. Jinak malej slušnej pokojík s koupelnou na chodbě za 18€/noc, zůstávám tři dny, pak uvidíme. Maj tu řvoucí děcko a tenký stěny.
Úkol na internet - zjistit jak se jmenovala ta stránka s dražbama hotelovejch pokojů a zkusit sehnat nějakej levnej hezkej tady. Pani penzionnice je sice milá, ale přece to musí jít levnějc a líp!

2 komentáře:

1.ovce řekl(a)...

zdravím strýčku Fido, sleduji tvou trasu, skvělé, jedeš na mě moc rychle :),
nechtěl by ses podívat do kráteru sopky? http://maps.google.com/maps?q=N+28%c2%b0+03.931+W+016%c2%b0+42.240+(GCN12Y)+
třeba, pls , je jich tam dvěstě:),
jinak přeju supr počasí a pohodu a...

Onkel Brumla řekl(a)...

Kterapak ovecka ty si?:)
A do krateru se podivam, jen co mne prestane bavit koukani na more :)