sobota 7. listopadu 2009

VŘSR in canarian way

7.11.
Vstal v 0730, zaplatil pani penzonnici 54€ za tři noci, přislíbil dalších pět. Vrátil se na pláž v Los Cristianos, byl tam mezi prvníma. Zabral lehátko v první řadě:) Jestlipak sou placený? Plavání je tu krásný, na dně jsou vidět ryby, modrý nebe, nádhera. Mezitím se to tu zalidnilo, jsou tu mladý, starý, tlustý, tenký.. Já jsem tu jedinej za průnik množin 1 a 3. Už se pomalu začínám připalovat, tak se pojedu podívat na účet, abych zjistil, jak moc jsem v hnědých číslech, jestli si můžu k narozkám dopřát botu či dvě. Jen sem zved, objevil se na pláži výběrčí poplatku za lehátko. Zeptal sem se ho, kolik za půl den a jedno lehátko, on odpověděl "dvě lehátka, jeden slunečník, jeden den, jedna cena, 9€" chvilku jsme se v zamotali v překladu, protože tohle byla jediná anglická věta, kterou uměl. Nakonec jsem to vzdal, dal jsem mu devět euro, jal se odcházet, on to spatřivše devět euro mi vrátil.. Moc jsem zákonitosti půjčování lehátek nepochopil, ale zato vím jistě, že za ty prachy si koupim deku :)
Průlom v hledání wifi, obchodní středisko Gran Sur, jeden exit od Adeje. Dole Mercador, větší sámoška opět se sortimentem k rozplakání. Nahoře eurolapy a InterSport? No ten samej řetězec co u nás, než ho polkla Drapa. Nebo on Drapu? Každopádně tam maj slušný sandály za 60€ a salomoní trekovky pod 100€. Ještě se podivám kolik stojej doma a podle toho se rozhodnu. Odpoledne na pokoji, sněd koláč a mlíko, spal do pěti. Teď masivní střevní potíže, zvažuju co s načatým večerem.
Načatý večer v Gran Suru, je to fakt InterSport, ty boty co bych chtel maj max v 44. S láskou vzpomínám na ty tři krabice s vodníma botama (1x Salomon, 2xSalmonela), který tam jen tak ležej a je jim sucho.

Žádné komentáře: