pátek 13. listopadu 2009

MAD

13.11.
Neklidná noc s nastydlejma chrápacíma polákama, tak jsem ráno vylez už za šera, dal si sprchu dřív než se do prťavejch sprch nahrne celý patro a je ze mně novej člověk :)
S nouťasem sešel do baru/společenský místnosti a tam čekala snídaně! To vidim v hostelu prvně.. Čaj/kafe/kakao+donut/croissant+džus. Žasnu a nad donutem se usmívám. Po dlouhý době vidim televizi, konkrétně VH1
a v ní Amy McDonald -This is the life. Dobrý, ale furt ji nechcu. Ani Amy, ani TV.
Poláci se check-outli a vyrazili za pracovnima pohovorama, ja si dal prochazku po Madridu. I ve dne je krásnej :)
Madrid nebudu popisovat, protoze nevim kde začít, snad jen rozluštění včerejší hádanky: Existujou dve společnosti provozující podzemní dráhu v Madridu a já dostal mapku jen od jedný z nich.
http://www.renfe.es/cercanias/madrid/mapa_zonas.html
Proti našemu je madridský metro menší, nic pro klaustrofobiky. Ten útok v roce 2004 musel bejt šílenej mazec, úzký chodby, ve špičce.. Brr.
Odpoledne siesta, usnul jsem u TBBT, probudil mně šramot u kliky.. Dobejvaly se na mně tři španělky a jedna holanďanka, že se mnou chtěj dneska spát! No nevyhodil jsem je... Další procházka Madridem, v El Corte Inglés (kde nikdo nemluví anglicky..) našel Calentar Y Listo, to si eště s objednavatelem vyřídim! A teď dopsání příspěvku a ještě jedno cournutí večerním Madridem (courání a koukání a focení je totiž zadarmo, tak vede..).

Žádné komentáře: